Lampa błyskowa Nikon SB-R200
Sprawdź opinie produktu
Niewielki, ale bardzo funkcjonalny składnik zestawu lamp błyskowych firmy Nikon do bezprzewodowej makrofotografii. Po zamocowaniu na obiektywie Nikkor wyzwalanie lampy błyskowej odbywa się za pomocą aparatu zgodnego z pomiarem i-TTL i wyposażonego w tryb sterownika błysku (Commander) albo za pośrednictwem lampy błyskowej SU-800 lub SB-800.
Opis
Niewielki, ale bardzo funkcjonalny składnik zestawu lamp błyskowych firmy Nikon do bezprzewodowej makrofotografii. Po zamocowaniu na obiektywie Nikkor wyzwalanie lampy błyskowej odbywa się za pomocą aparatu zgodnego z pomiarem i-TTL i wyposażonego w tryb sterownika błysku (Commander) albo za pośrednictwem lampy błyskowej SU-800 lub SB-800. Szeroki zakres mocy błysku i proste, analogowe pokrętła ułatwiają ręczną obsługę.
Liczba przewodnia wynosi 10 dla ISO 100. Lampa współpracuje z najnowszym inteligentnym pomiarem światła i-TTL (pomiar jest dokonywana przez obiektyw aparatu). Jest to ogromny skok w porównaniu do poprzedniego systemu D-TTL.
SB-R200 kompatybilna jest z Creative Lighting System i Advanced Wireless Lighting.
Uwaga: tej lampy nie można mocować w sankach do akcesoriów (lamp) aparatu.
Parametry:
Liczba przewodnia [LZ]: | 10 dla ISO 100 |
Zasięg błysku: | 24 mm |
Funkcje błysku: | i-TTL, D-TTL, TTL-BL |
Tryby błysku: | TTL auto, auto, manualny, FP TTL auto |
Obracany reflektor: | nie |
Uchylny reflektor: | -60 stopni, +45 stopni |
Liczba błysków: | 290 |
Czas ładowania lampy: | 6 sek. |
Zasilanie: | 4x AA |
Wymiary (szer. x wys. x gł.) [mm]: | 80x75x55 |
Waga [g]: | 120 |
Dane techniczne
Cechy produktu | Zgodna z Kreatywnym systemem oświetlenia firmy Nikon Tylko do zastosowań jako lampa zdalna Odchylana główka Nieduża waga i kompaktowe rozmiary Analogowe pokrętła do ustawień grup i kanałów Podstawka AS-20 do fotografowania z lampą wyzwalaną zdalnie |
Gwarancja | 24 miesiące |
Zestaw zawiera | lampa błyskowa, podstawka pod lampę, pokrowiec |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.