Bezprzewodowe słuchawki sportowe Zealot H1
Sprawdź opinie produktu
Słuchawki zostały zaprojektowane z przeznaczeniem do używania ich podczas uprawiania sportów. Niewielka masa, a także przyjemny w dotyku materiał sprawią, że bieganie, jazda na rowerze, czy ćwiczenia na siłowni będą jeszcze przyjemniejsze. Wysokiej jakości materiały, a także solidne wykonanie zapewniają długi czas użytkowania. Konstrukcja posiada certyfikację wodoodporności IPX4, dzięki której nie musimy się obawiać o słuchawki podczas deszczu.
Opis
Przyjemny dźwięk
Wysokiej jakości przetworniki o średnicy 10 mm dostarczają żywych i autentycznych dźwięków, obejmujących zarówno uwydatniony bas, jak i doskonałą czystość średnich i wysokich tonów. Słuchawki wspierają również technologię bezstratnego przesyłania muzyki APTX. Dodatkowo pojemny akumulator zapewnia długi czas pracy, nawet do 8 godzin.
Słuchawki posiadają wbudowany mikrofon, który umożliwia wykonywanie rozmów telefonicznych. Dodatkowo przy każdym połączeniu przychodzącym, słuchawki zaczynają wibrować, dzięki czemu już nigdy nie przeoczymy ważnego telefonu. Składana konstrukcja ułatwia transport i przechowywanie słuchawek. Moduł Bluetooth 5.0 umożliwia jednoczesne połączenie z dwoma urządzeniami oraz automatyczne łączenie się z wcześniej sparowanymi urządzeniami.
Technologia CVC6.0 odpowiada za redukcję hałasów otoczenia podczas rozmowy, sprawiając, że rozmówca wyraźnie wszystko słyszy. Jest to niezwykle przydatne podczas prowadzenia rozmów telefonicznych w pracy lub miejscach publicznych.
1. Szybkość transmisji jest dwa razy szybsza niż w Bluetooth 4.2
Dane techniczne
Cechy produktu | Wersja Bluetooth V5.0 (HFP, HSP, A2DP) Czas odtwarzania muzyki 6-8 godzin Czas rozmawiania 8 godzin Czas czuwania 300 godzin Czas ładowania 1-2 godzin Pojemność akumulatora 180 mAh Zasięg do 10 m Częstotliwość 20 - 20000 Hz SNR 90-110 dB Mikrofon Tak Obsł |
Gwarancja | 24 miesiące |
Zestaw zawiera | Słuchawki H1 Kabel ładowania 2 pary zapasowych gumowych wkładek |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.